Używamy cookie!

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Przelewy BLIK na numer telefonu –

Przelewy BLIK na numer telefonu

Bank informuje, iż uruchomił kolejną odsłonę mobilnych płatności w aplikacjach – PRZELEWY BLIK na numer telefonu.

Dzięki tej usłudze:

✔️ Nie musisz znać numeru konta odbiorcy przelewu – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA

✔️ Szybko przelewasz pieniądze

✔️ Łatwo rozliczasz się ze znajomymi

✔️ Przelew masz natychmiast, 24/7

 

Jak aktywować przelewy BLIK na telefon w aplikacji mobilnej BSGo?

1️⃣ Uruchom aplikację BSGo,

2️⃣ Włącz „Więcej” w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz „Ustawienia” i „Ustawienia BLIK”,

3️⃣ W opcji Przelewy na telefon zaznacz „Odbieraj przelewy BLIKIEM”,

4️⃣ Zaznacz „Pokaż Użytkowników BLIK-a” a następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej,

5️⃣ Uruchom „Limity BLIK” i ustaw wartości w zakładce „Przelew na telefon BLIK”.

 

Jak wysłać przelew BLIK na telefon w aplikacji mobilnej SGB Mobile?

1️⃣ Uruchom aplikację SGB Mobile,

2️⃣ Wejdź na zakładkę BLIK

3️⃣ Wybierz przycisk Przelew na telefon BLIK

4️⃣ Wybierz odbiorcę z książki adresowej,

5️⃣ Wpisz kwotę, naciśnij Dalej i potwierdź kodem PIN do aplikacji.

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!!