Bank informuje, iż uruchomił kolejną odsłonę mobilnych płatności w aplikacjach – PRZELEWY BLIK na numer telefonu.
Dzięki tej usłudze:
✔️ Nie musisz znać numeru konta odbiorcy przelewu – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
✔️ Szybko przelewasz pieniądze
✔️ Łatwo rozliczasz się ze znajomymi
✔️ Przelew masz natychmiast, 24/7
Jak aktywować przelewy BLIK na telefon w aplikacji mobilnej BSGo?
1️⃣ Uruchom aplikację BSGo,
2️⃣ Włącz „Więcej” w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz „Ustawienia” i „Ustawienia BLIK”,
3️⃣ W opcji Przelewy na telefon zaznacz „Odbieraj przelewy BLIKIEM”,
4️⃣ Zaznacz „Pokaż Użytkowników BLIK-a” a następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej,
5️⃣ Uruchom „Limity BLIK” i ustaw wartości w zakładce „Przelew na telefon BLIK”.
Jak wysłać przelew BLIK na telefon w aplikacji mobilnej SGB Mobile?
1️⃣ Uruchom aplikację SGB Mobile,
2️⃣ Wejdź na zakładkę BLIK
3️⃣ Wybierz przycisk Przelew na telefon BLIK
4️⃣ Wybierz odbiorcę z książki adresowej,
5️⃣ Wpisz kwotę, naciśnij Dalej i potwierdź kodem PIN do aplikacji.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!!